Retourneren en ruilen

Mocht het artikel toch niet geheel naar wens zijn dan bieden wij u de mogelijkheid het binnen 14 dagen na levering te ruilen of retourneren.
 
Ruilen of retourneren is eenvoudig. Om een bestelling te retourneren of te ruilen volgt u a.u.b. onderstaande stappen. Zo kunnen wij de ruiling of retournering zo soepel mogelijk afhandelen.
 

  1.       Meld via e-mail aan onze klantenservice (helpdesk@companyfits.nl) dat u een artikel wilt ruilen of retourneren. Vermeld in deze e-mail de volgende gegevens: - Naam, adres, postcode / woonplaats, telefoonnummer - Factuurnummer en artikelnummer en bij ruiling eventuele nieuw gewenste maat - We zouden het op prijs stellen indien u de reden van retour of ruiling vermeld.
  2.       U ontvangt via e-mail een bevestiging van uw verzoek tot ruiling/retournering inclusief een retourservicenummer. In deze e-mail ontvangt u instructies t.b.v. de verzending van het artikel. Na ontvangst van het retourservicemnummer graag het te retourneren artikel binnen 7 dagen terugsturen met vermelding van het retourservicenummer.
  3.      Alle correct geretourneerde artikelen worden indien gewenst omgeruild (indien voorradig) of wij storten het aankoopbedrag binnen 14 dagen op uw rekening.

De terug te sturen artikelen moeten in nieuwe en ongedragen staat zijn (passen is natuurlijk toegestaan). Indien mogelijk de retouren terugsturen in de originele verpakking, met alle oorspronkelijke verpakkingsetiketten en kledinglabels aangehecht. 
De kosten van retour sturen De kosten voor het opsturen van een artikel zijn voor rekening van de klant. Hebben wij u een verkeerd artikel opgestuurd, dan zijn de retourkosten natuurlijk voor onze rekening. Indien het pakket verloren is gegaan of zoek is geraakt tijdens transport dan is Company Fits niet aansprakelijk. Wij adviseren u daarom de verzendservice met tekenen voor ontvangst te gebruiken.

 
Betaalmogelijkheden